Oldies but goldies



The upside-downs (1903-1905), de Gustave Verbeek.

Super-American (1941), de Dan Zolnerowich.

Vigilante. The blackout blues (1942), de Mort Meskin y George Roussos.

Mysta of the Moon (1945), de Fran Hopper.

What a work! (1946), de Bob Powell.

Adam Ames, de Lou Fine.

The lost kingdom of Athala (1951), de Wally Wood.

Stand-in for death (1951), de Bernard Bailey.

Donald Duck (1951), de Carl Barks.

Asking for trouble (1953), de Matt Baker.

The barefoot nocountessa (1955), de Harvey Kurtzman y Jack Davis.

The mummy’s hand, de George Evans, The ghost ship, de Wally Wood, The faming scar, de Al Williamson y The message from beyond, de Alberto Giolitti, todas de 1965, aquí.

Superwoman (1971), de Herb Trimpe.

The disenfranchised (1972), de JR Cochran y Tom Sutton.

Sno’ fun! (1972), de Sergio Aragonés y Wally Wood.

Batman. Forecast for tonight… murder! (1972), de Frank Robbins.

The saviors (1979), de JM DeMatteis y Gil Kane.

Blood on black satin (1980), de Doug Moench y Paul Gulacy (1, 2 y 2).

¿Por qué pones tan fuerte la radio? (1983), de Mariano Hispano y Manfred Sommer.

Slow dancer (1986), de Bill Sienkiewicz.